Bestelling en Levering
Bestellen via de webshop
Weet je al precies wat je graag wil hebben, dan kun je heel gemakkelijk je favoriete producten bestellen in onze webshop. Dat kan in drie simpele stappen:
1. Kies het artikel in de gewenste kleur en/of formaat en plaats deze in de winkelwagen.
2. Klaar met shoppen? Ga dan naar je winkelmand en klik op ‘afrekenen'.
3. Ben je al klant bij Nancy HomeStore? Log dan in met je gegevens en reken af.
Vervolgens kun je je bestelling afrekenen via iDEAL, VISA, PayPal, Mastercard en Klarna. In België kun je betalen met Bancontant. Het hele bedrag van de bestelling moet worden voldaan. De order is bij ons binnen als je een melding krijgt dat de bestelling is verstuurd. Ook heb je een bevestigingsmail ontvangen.
Heb je hulp nodig bij het plaatsen van jouw online-bestelling? Bel dan direct met een specialist: 010-3138639, of stuur je wensen per mail naar klantenservice@nancyhomestore.nl.
Verzendkosten
Veel van onze concurrenten vragen een vergoeding voor verzending. Bijna al onze verzendopties zijn gratis voor alle bestellingen voor elke bestemming in Nederland en België.
Wel hebben we de optie om het verzekerd te laten bezorgen en hier betaal je per bestelling €4,95 voor.
Levering & verwerkingstijden
Na het plaatsen van uw bestelling verzenden wij uw producten binnen 1 tot 3 werkdagen. Op grotere producten zoals banken of bedden kan dit langer duren, dit zal specifiek in de productomschrijving gemeld zijn. Omdat Nancy HomeStore veel verschillende partners heeft, kan de levertijd variëren. De levertijd kan tussen de 1 en 8 werkdagen duren, verzonden met DPD, DHL, PostNL of Bpost. Als het product buiten de standaard levertijd valt, zal dit worden aangegeven in de omschrijving.
Verzend updates en waarschuwingen
Communicatie is erg belangrijk – we houden u tijdens het verzendproces op de hoogte via e-mailmeldingen. Wanneer uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met het trackingnummer van uw pakket. Dit nummer kan worden gebruikt om de zending te volgen met het bezorgbedrijf die in de e-mail wordt vermeld.
Wat doet de vervoerder als de klant niet thuis is?
Het artikel wordt nogmaals aangeboden, bij de buren afgeleverd of bij een afhaalpunt achtergelaten. Dit is afhankelijk van het postbedrijf wat het bezorgd. Ze laten altijd een briefje achter en indien zij dit vergeten kan je het via de track & trace zien. Indien beide opties niet werken neem dan contact met ons op via: 085 1300 477