Bestelling en levering

Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Antwoord: De gemiddelde levertijd bedraagt 1-8 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen. De producten die vanuit ons eigen warenhuis worden verstuurd zijn er binnen 1 à 2 werkdagen.

Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!

Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt of zoek raakt. U kunt de status van uw bestelling checken via de Track & Trace die middels een mail is verstuurd.

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op (info@nancyhomestore.nl).

Vraag: Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

Antwoord: Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit uw bestelling ontbreken ontvangt u deze doorgaans na 1-2 dagen.

Onze excuses voor het ongemak.

Vraag: Wat zijn de verzendkosten?

Antwoord: De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.*

Vraag: Zijn de prijzen op onze website inclusief btw?

Antwoord: Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.

 

Ruilen en retourneren

Vraag: Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Antwoord: Ja. U kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden. 

Vraag: Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Antwoord: Als U niet tevreden bent over uw bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 1-3 werkdagen op uw rekening staat.

 >> Klik hier om een retourformulier te downloaden <<

 

Track & Trace

Vraag: Waar vind ik mijn Track & Trace code?

Antwoord: Zodra de bestelling is klaargemaakt krijgt u via de mail een Track & Trace code opgestuurd.

Vraag: De Track & Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Antwoord: Vanaf het moment dat uw pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track & Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

 

Klachten

Vraag: Hoe meld ik een klacht?

Antwoord: Heb je een bestelling gedaan bij ons en heb je ondanks onze voorzorgsmaatregelen toch een klacht of een gebrek die je graag aan ons wilt melden, dan kan dat heel makkelijk via een mailtje naar: klantenservice@nancyhomestore.nl. Je kunt klachten melden over ieder onderwerp, of het nu gaat over onze producten, of onze dienstverlening, iedere klacht is welkom. Je krijgt van ons uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie.

Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)."

Vraag: Wat moet ik vermelden bij de klacht?

Antwoord: Deze punten zijn genoodzaakt om te vermelden bij je klacht:

  • Je ordernummer
  • Op welk meubel het probleem is ontstaan
  • Een duidelijke probleemomschrijving
  • De plaats op het artikel
  • Voeg waar mogelijk foto's toe (hoofd-, detail- en verhoudingsfoto).

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).